diumenge, 29 de novembre del 2015

WONDER


PALCIÓ,RJ: Wonder. La Campana. Barcelona; 2012 c 2012


AUGUST

Jo crec que es un gran nen perquè ho reconeix que no te la 
cara normal i això fa que sigui un nen a seguir.
A mi no m'ha agradaria estar a la seva pell.
l'Augui tenia molts nervis al primer dia de escola
M'ha agradat lo que li a dit el Augui - Dons fes-ho. ¿ que t'importa, el que diguin els altres?

VIA

Aquesta noia és la germana de l'August. Ella és una nena que ni li agrada que la gent li reconeixi per el seu germà d'aquell nen horroros. Ella volia que la reconegesin per els seus fets.
Això és el que m'ha agradat més, encara ha explicat moltes cosses més.

JACK WILL

Ara m'arrepanteixo de no haver-me sentat amb l'Auggust per què m'ho passo molt bé amb ell i és molt divertit, peró ara ja tinc un  amic super enrollat i bon amic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada